Home sweet home?

Hemma från stockholmsresan. ganska skönt måste jag säga, att få sträcka lite på sig efter att ha trängts med 5 andra i en stuga i en vecka :)

grönan blev inte riktigt som jag tänkt. alla karuseller skulle åkas hade jag skrivit, meeeen, mitt på dagen fick jag en smäll i ryggen och pengarna var plötsligt borta så ett åkband + inträde á 400 pix kändes inte lika aktuellt längre, det fick gå bra ändå och det gjorde det också, ångrar dock mitt val av skor då jag haltade hela kvällenpå grund av uppsvällda fötter..
johan skippade också åkbandet när jag gjorde det men fick åka insane med olivia iaf vilket han nog blev lite glad över. dessvärre fick vi vänta cirkus 20 minuter för att någon hade spytt under åket vilket gjorde att dom var tvungen att städa lite innan dom kunde köra igång igen, fresh! ;)



fick reda på i torsdags att pappa tagit ett återfall påväg upp till piteå för sin eftervård. han hade tagit sig till luleå där han skulle byta till buss men längre än så hade han inte kommit.. jag har inte hört nånting från honom och emelie hade inte fått nåt svar när hon ringde heller, och nu är telefonen antagligen död, avstängd är den iaf.. vad han gör har vi alltså ingen aning om, antingen är han kvar i luleå eller så är han i offne antar jag, vi vet inte iaf och det är det absolut värsta, vilket jag också sa till honom när vi var upp till piteå på träffen, vad han tänker nu är väl ungefär ett lika stort frågetecken som det jag har i min skalle.. men fan.

det ska sökas jobb nu iaf, imorrn bär det av på lite diverse butiker med en rad personliga brev, spännande? inte särskilt..

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0