Illamående efter två cider känns inte okej.

Det blev en sen utgång igår. tanken var väl att vi bara skulle ut och kika in på marité vad jag förstod, men när jag väl kom till alex vid elva var alla på hugget, precis som jag vill ha dom :)
Vi kom ut vid halv ett ett och bestämde att det kändes lite väl onödigt att betala in oss på marité för den lilla tiden så vi gick på g3 as usual, och lika kul som alltid hade vi såklart :)
jag drack två cider totalt, första vid elva och andra vid ett, och ändå kom jag hem och mådde illa, hur fan gick det till? :)
   

  
Ingen bakis-linda idag iaf även om jag anade att det kunde bli så med tanke på hur dåligt jag mådde inatt. vi tog oss upp i bra tid för att gå på öb och inhandla lite städgrejer, och efter det har vi i stort sett städat hela dagen, jag smet ifrån ett tag för att åka på jysk och se om mitt bord hade kommit och se om jag kunde ta med mig en finfin spegel hem men ingenting blev det, jag åkte hem utan både bort och spegel, men det lär ju komma om nån dag iaf :)
  
jag vet att klockan bara är kvart i åtta, men jag tänkte nog lägga mig nu ja, hihi :)
/
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0