Ny dator!

Jag blir tokig snart. man tror att man har lite koll på datorer och annan elektronik men fan inte, det tar sån jävla tid med allt.. jag har nog fått till det mesta men det är mycket jag inte förstår än vill jag lova, och jag kan också konstatera att min gamla dator var mycket bättre trots att den var helt värdelös..! jag gillar nya grejer med allt nytt, och det har den här också ju men den är fan inte rolig ändå.. :S
sen ska man försöka få över all musik på datorn också, usch, jobbigt jobbigt.. jag har lagt över all musik från mp3n iaf, men det är ju inte allt, sen ska jag fixa över lite av bilderna också så man känner att man har nåt att ta ifrån om man vill :) det finns visst bluetooth på den här, det känns ju smidigt, men jag har det ju inte på den andra datorn så då är det ju liksom skit samma..

kollade på seven pounds igår och kan väl bara säga att will smith är min. bättre film.

nu ska det säljas klänningar :)

/
Vad betyder det att man surfar gratis upp till 5 Gb? :P

Kommentarer
Postat av: Malin

det menas att om du tex tankar mkt film etc o din mängd data på mobila bredbandet (i guess) så börjar det kosta extra utöver dina..229 som du kanske betalar? vi kan ta det där mer i detalj en annan gång;)

2009-02-22 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0