Dagen som alla väntat på.

Löning. Det ramlade in fina pengar på mitt konto inatt, riktigt fina, riktigtriktigt fina tillochmed. jag satt hos sophie när klockan slog tolv, tillsammans med empa och zila, och alla ringde telefonbanken samtidigt, fråga mig inte varför, vi visste allihopa vad vi fick för lön, själv ville jag bara höra hennes röst, när hon sa dom där fina siffrorna, ha! :)
Hur som så är nästan alla pengarna borta nu iaf, efter lite betalningar osv, så det känns ju skönt, eller inte.
   
Det väntas en stadsvandring alldeles strax, vårt största mål är väl att hitta nånting to the personalfest på lördag, sen en lite tripp på en resebyrå blir det nog också för att se hur billigt vi kan åka iväg i april :)
  
Nej nu hinner jag inget mer. jag har förresten fått en bonuscheck från ica också. en jävla äcklig vuxenpoäng för det.
  
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0