Fredag, snart lördag.

Smsade precis lisa om vilken tid vi skulle ses på stan, 10.00 blev svaret och eftersom jag är helt nyvaken och bor med 20 minuters promenad från stan blev jag liiite stressad, så inlägget får bli kort.
  
en klipptid bokades igår, på frösön hos den frisör jag senast blev nöjd med håret hos, och det var för snart tre år sen, så halv ett klipper jag mig hos frisören för första gången på ett år, undrar om dom kommer se att jag klippt nåt själv? :)
 
kavajen köptes igår också, stina tyckte att det var självklart och johan tyckte att den var cool men var nog lika osäker som jag på om jag kommer använda den eller inte, meeen den köptes iaf så nu är det väl bara att vänta och se om jag om nån vecka säljer den på tradera eller inte :)
  
nu har jag bråttom.
  
/

Kommentarer
Postat av: "ja fattaj"

haha skönt inlägg;)

2009-11-27 @ 15:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0