I got 99 problems but my kicks aint one

Precis hemkommen från stan, känns ganska kul att åka buss numer då den stora frågan är om busschaffören ser nog snäll ut att inte ifrågasätta ens ålder eller om man kommer få slänga en tjuga åt han. det är ju skönt att det finns tre möjliga bussar att ta hit så valet på busschafför blir fler :)
   
det blev en utgång igår, igen. torsdagar verkar vara våran nya fredag, helgen blir ju längre iaf :) torsdag v 46 var dock inte lika bra som torsdag v45 men sånt går ju inte att göra så mycket åt. zila spårade as usual och hennes mobil var som förra gången inte hos henne som den borde ha varit, but what to do åt den saken :)
en lunch på max var tänkt, men zila var död, sophie var halvdöd, nina har jag inte pratat med och jag som var uppe elva kände inte för att äta själv faktiskt, så vi skippade det, och lika bra var väl kanske det :)
   
har kollat lite på sheltas rea idag och en t-shirt kommer införskaffas, kanske tillochmed ett par vita converse. ett par körsbärs-nike-skor känns väldigt lockande också men jag tror jag spar på dom ett tag till, man kan ju inte köpa allt heller :)
   
kollade på ett program på fyran igår morse, dom pratade om bloggar och varför alla är så taskiga mot varandra. blondinbellis hade tydligen sagt en gång att alla stora bloggare var skilsmässobarn och att det var därför. undra om jag är påväg uppåt då kanske? får tacka mams och paps för det senare isf :)
    
skit samma med allt nu, maten väntar, typ. 
    
/
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0