Save tonight

Bloggen återupplivades men ligger just nu i koma av nån anledning. orkar inte direkt skriva när jag bara har internet för någon minut åt gången. flytten har gått bra och det enda som saknas nu är tavlor och mattor, möjligtvis ett matbord också, men annars är den finfin. kan kanske behöva söka en inneboende så småningom men vi får se hur det blir med det. saker går både framåt och bakåt, uppåt och neråt, men det är väl så det är med livet antar jag. det vart en utgång i torsdags med dom maxitjejer som inte var på forum, låg hemma sjuka eller började tidigt. en galet lyckad kväll och jag ångrar verkligen inte att jag inte åkte upp to the whovalley idag. 
      
annars tror jag att jag är dödssjuk eller nåt liknande, känns iaf inte som att alla hästar är hemma. får ringa sjukvårdsupplysningen imorrn, och kanske en jävla vaccination på måndag? man bör tydligen ta den om man har diabetes, so what to do :)
     
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0