Stad i ljus

Jag har haft den låten i huvudet i flera dagar nu, tommy körberg alltså, känns sådär måste jag säga, men vad gör man åt saken egentligen? det är väl bara att sjungasjungasjunga tills jag har glömt bort hur den går helt enkelt :)
Hyrde film igår, The shining blev det, haha, kände väl att jag hade liiiite för höga förhoppningar om den filmen, men den var ju ett måste att se också. ganska kul att se hur filmer förändras ändå, den är ändå en klassiker som alla var rädda för förut, och nu är den mer som en komedi?
   
köpte filmer för första gången på länge länge också. alla som känner mig vet att jag köpte filmer typ en gång i månaden förut, och nu vet jag inte sist jag köpte en faktiskt, men igår tog jag med mig fyra stycken hem, Step Brothers, Damernas detektivbyrå, Dumpad och Madagaskar 2 :)
   
Börjar 14 idag, min enda långa dag på länge länge, och om en resa till LA ska bokas när lönen kommer känns det som att jag borde börja fråga efter mer tider :)
   
Stina är iaf påväg hit, och första stopp blir hos polisen för att hämta ut min plånbok.
  
Lite frukost på det här så :)
  
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0