Time of your life

Lite länge sen nu va? Hälsar på hos mamma och resten och lånar därmed deras dator också. Mitt liv känns väl hyffsat ostabilt just nu, vissa dagar är jag stensäker på vad jag vill medans andra inte är lika säkra, mycket mer än så borde jag väl inte säga.
Har precis kollat färdigt på idol för denna fredag och när mariette sjöng "time of your life" ville jag nog bara gråta lite, det väcktes lite minnen från studenten när dom sjöng den och därmed följde allt annat också, jag glömmer nog lätt bort hur bra det var då.. men man ska väl gå vidare nån gång också, det blir nog lika bra igen nån gång :)

Har bott i lägenheten i cirkus två veckor nu och fick höra klagomål från hyresvärden igår. jag lämnar tydligen min lampor på för ofta så elräkningen kanske höjs samt har lite för mycket oliv om dagarna trots att jag bara ägen en lite bärbar cd-spelare som kan göra detta oliv, känns skumt men också väldigt aktuellt att leta sig nåt nytt kanske? han verkade ändå föredra pensionärer i huset så han får väl skaffa sig det då.

Det där med att jag och Zila skulle träna varje dag fram till nyår sket sig redan dagen efter, förstår inte ens hur jag kunde säga nånting sånt med den dåliga självdisciplin jag har, men jag mådde väl bra just då antar jag.

Personalfest nästa helg som inte kommer göra annat än att fucka uuuuuur och med det säger jag hej!


Kommentarer
Postat av: EMELÄÄÄ KÅÅNING

ja fyfan vad det kommer fucka ur. och fyfan vad kul vi kommer ha

2009-11-22 @ 20:17:34
URL: http://allispretty.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0