Torsdag, fredag, snart lördag.

Jag har inte riktigt förstått vad det är med vintern i år, kommer det lite snö regnar det strax därefter så denr försvinner, om jag vaknade upp och inte minns nånting en dag skulle jag lätt kunna gissa att det var september eller kanske slutet på februari nu, att gå på stan igår var ett rent helvete faktiskt.
  
en hel del inhandlades igår iaf, första stopp var på apoteket där jag hämtade ut lite insulin och köpte mig lite resorb så jag ska klara av att jobba på söndag, har aldrig testat det dock så jag ska väl inte vara alldeles för säker än, men folk säger att det är en hit så jag får la tro på dom. Hårfärg köpte jag, min vanliga fick det bli, hade inte modet att färga det rött eller nåt annat så jag höll mig till den vanliga tråkiga bruna.
hittade en fiiinfin kavaj som jag funderar på att köpa idag, frågan är bara när jag kommer använda den,jag föredrar ju att se mer skitig ut en proper, men det kanske är dags att ändra på det, en kavaj är ju alltid bra att ha :)
  
vi åt på lilla siam efter att ha gjort allt klart och varit en sväng på maxi för ovanlighetens skull, supergott var det, tankarna gick direkt tillbaka till thailand och det smakade precis lika, chicken cashewnut tog jag såklart, även där är jag en fegis och vågar aldrig prova nånting annat :) åkte därefter och mötte upp solen vid biblioteket och sen vidare mot alex för att se greys. efter det var det dags att napa så alla åkte hem :)
   
nu är frågan om jag ska ta en löptur mot stan och göra lite grejer eller om jag ska gå på affären och se till att det finns mat här hemma, hur som ska jag först ringa sjukan och fixa ett intyg så jag får fortsätta köra bil 2010 också :) körde förövrigt en golf igår för andra gången i mitt liv, jag gillar dom bilarna.
  
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0