Vaccinationshelvete.

Klev upp kvart i nio imorse för att hinna åka iväg till odenskog för att ta den där jävla sprutan som alla säger att jag måste ta. tog buss nummer nio och antog att den skulle stanna nånstans där i närheten. jag skippade att äta någon rejäl frukost dels för att det är tomt i kylen och dels för att hinna ta sprutan innan sophie och zila skulle hämta upp mig för lite träning. väl i odenskog hittade jag ju inte lokalen med sprutorna och fick därför letaletaleta i 40 minuter innan jag hittade dit med stinas hjälp, det visade sig visst att jag var på helt fel väg. Hur som så ser jag en lapp på dörren när jag närmar mig som säger att dom inte öppnar förrän 12 på tisdagar och torsdagar, kul! så med ett bortdomnat ass och högerben och ett blodsocker på 2,4 börjar jag vandra bort mot coop för att köpa något att höja sockret med och vänta på s&z.
  
träningen gick bra, känner mig ganska motiverad nu faktiskt, jag och zila har bestämt att vi ska träna nästan varje dag nu fram till nyår iaf, det borde vi ju klara om vi verkligen vill :)
  
lägenheten ser ut som ett helvete och pappa är påväg, så jag kanske borde duscha och städa lite innan han kommer :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0