Back on track.

Egentligen borde jag byta blogg och lägga allt gammalt groll bakom mig när jag väljer att börja om med allt, meen, som den lata människa jag är orkar jag inte då en ny header och resten av bloggens utseende tar för lång tid att fixa, speciellt när photoshop inte finns på min sega dator. så, så länge ingen annan vill ha ett projekt att fixa en ny blogg åt mig får den här duga så länge.

att börja om med bloggen kan jag känna är lite meningslöst eftersom in tid vid datorn har minskat med ungefär 70% sen jag började jobba, men å andra sidan är det ju skönt att få skriva av sig emellanåt :)

annars flyter allt på bra, jag jobbar för fullt och är just nu mest orolig över om jag kommer få min första lön i tid eller om det har blivit nåt tjorv eftersom jag inte kan se nåt på min bank. man kan ju alltid hoppas på att lönen inte finns där för att alla nollor inte får plats på sidan, det är nog inte så troligt dock :) vi får se imorrn helt enkelt, men fina pengar kommer det bli iaf, den saken är säker :)

någon lägenhet har inte hittats än heller, det är väl det enda som är sig likt sen jag slutade blogga. bostadsbristen i östersund är HUGE! som det känns nu kommer jag nog hamna på gatan snart, funderar på att gömma mig i någons garage eller nånting kanske? men, jag ska inte klaga på det nu, det löser sig säkert som allt säger, och det tror jag säkert också, sen är det ju en annan femma om jag ska betala halva lönen för att ha nånstans att bo eller bara en del av den, we'll see we'll see :)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: stiina

det är ju bara att radera dom andra inläggen så slipper dudet !:)

2009-10-23 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0