Flyttfågel

Guess what?! jag har fått lägenheeeet :D:D ska försöka flytta i helgen redan, sen jävlar! blir dock inte lika centralt som jag alltid bott dock, men vafan, det är inte i brunflo iaf :) kom att tänka på det igår, att jag flyttat fyra gånger nu under ett och ett halvt år ungefär, känns som några gånger för mycket va? men det spelar ingen roll nu, det här kanske är sista gången på ett tag iaf :) om jag inte får för mig att flytta mycket längre bort förstås, det känns faktiskt lite lockande :) hur som så har jag alltså äntligen, efter allt mitt letande hittat en finfin tvåa med balkong :)

jobbar 17-22:15 idag, och imorrn blir det ikea, hade dock inte tänkte köpa nånting där utan mest vara med som sällskap men nu vet jag inte längre, ett bord och stolar behöver jag verkligen, så vi får väl se :) har inte fått min lön än heller, det är inte mycket pengar jag skulle ha men jag vill ju ha det ändå, fast dom kanske inte fattade det :)

förkyld har jag blivit också såklart, det vore ju illaillailla om jag behöva vara sjuk från jobbet nån dag, det går nämligen iiiiinte :)

sov hos emelie i häromnatten, det var ett tag sen kan jag lova, och mysigt hade vi, vi lyckas alltid trycka i oss en hel del vi två, vindruvor, mackor, godis, kex... men ja, kul var det :)



funderar på om jag ska köpa en ny soffa? :)

/

Kommentarer
Postat av: dea

lindihopp, vart e lägenheten? :)

2009-10-27 @ 23:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0