Jag gör alltid dumma saker.

Nyss hemkommen från jobbet, har hunnit se vem som åkte ut i idol och nu väntas sängen. jag är nog en av få som inte är utklädd och ute ikväll, precis som förra året, kanske ska skippa halloween nästa år också bara för att göra det till något av en tradition ;) 

verkar som att dom jag åkte med i bilen är dom enda som tycker att dom inte borde hjälpa mig med bötern, alla andra ser det som en självklarhet, skulle ha haft dom i bilen istället med andra ord, meen, sånt är livet, förhoppningsvis löser det sig.

johan fyllde år igår, jag hade inte köpt någon present och fick världens dåligaste samvete för det. min fantasi är verkligen inte bra alls och har man en kille som har allt och som dessutom redan kommit på julklappar och kommande presenter gör det ju verkligen inte saken bättre. jag köpte ett kort, som jag efter att ha sett vad han fick av sina föräldrar gömde undan, och sen grät jag en skvätt för att jag hade varit så dålig. och han blev besviken såklart. men efter många om och men och tron om att hela dagen skulle bli värdelös på grund av den här missen av mig läste han kortet jag hade skrivit iaf och log lite, han gillade det verkligen och efter några pussar på mina blöta kinder blev allt bra igen. så vi tog en runda på stan där jag bjöd honom på fika, den första fika JAG nånsin bjudit honom på tror jag med tanke på mina småsmå pengar jag haft tidigare, sen hittade vi ett par fina byxor han fick också, sen kändes allt lite bättre :)



Jag flyttar på söndag. dagen har spenderats tillsammans med en hög med flyttkartonger och damm på mitt rum, men det tog inte riktigt så lång tid som jag trodde att packa ner allt, jag hade visst inte så mycket grejer :) pratade med hyresvärden idag och skrev på papper, känns verkligen som att det kommer bli hur bra som helst. lät inte som att det var några problem om jag ville göra om där heller, speciellt inte om jag betalade tapeter och jobb själv, då var det bara att köra, så köket känns kanske som ett projekt så småningom :)

nu tror jag att jag måste sova iaf, om jag ska orka med alla på jobbet imorrn är det nog bäst att jag är utvilad :)

/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0