The bitch is back

Jag lämnar rubriken som den är, ni får förstå själva.

Utgång igår kväll med kassan, ett jävla ös hos empan med en del glas krossade och mycket frisyrfix för josefina i sminket, snygga blev vi.
vid halv ett begav vi oss mot g3 där allt fortsatte i samma tempo som innan och bortsett från den värdelösa dj som var på schlagergovet var allt känon! såg att jag tappat bort garderobsbrickan precis klockan två när det var som mest folk som skulle ut och fick därför vänta tills alla hade gått därifrån för att se om min jacka var kvar då, vilket den var som tur var, fick även betala 100 pix för att jag tappat bort den också, sweet! halv tre var jag ute och sprang till bussen som skulle ta mig till härke, somnade halv fem efter en hel del diskussioner om dittan och dattan.

om 45 minutes är jag på brunflovägen för att kolla på en lägenhet, om den är dyr? tillräckligt. jag kommer antagligen hålla mig till januari när jag får en minilägenhet till ett okej pris.

tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0